Jag vill verkligen blogga

Jag vill verkligen blogga, men timmarna och dagarna bara går !! Helt galet! Och Alfred bara växer och växer.

Skriver en snabb update nu och sen får jag skriva lite oftare! 😊

Första hösten som gifta, Alfred på förskola några dagar i veckan, jag som pluggar i Linköping. Det har varit riktigt händelserikt och det går verkligen upp och ner. Jag jobbar dessutom rätt mycket helger och någon kväll i veckan.. blir inte så jätte mycket kvalitetstid med älsklingen, men vi tar vara på den så fort vi får chansen!

Träningen försöker jag och älsklingen också hålla i men alltid äre något! Just nu har Alfred legat i magsjuka och även jag åkte på en kur så den här veckan blev en riktig slö vecka :(, i morgon kör jag klass så då får vi se vad jag går för och om jag kan köra något extra! 😊

Alfred springer runt och går som om han inte gjort annat. Han kan säga: mamma, pappa, oj, ojdå, blomma, hejdå och bil. Han kan klappa händerna, vinkar och ibland kramas han. Han är oftast nöjd och hänger med på vad som helst, väldigt sällan som han är missnöjd. Jag vet inte riktigt vad han tycker om snön, kanske han fortfarande är lite för liten för att bry sig? För när snön kom blev det bara jobbigt och gå för honom och ville helst bara gå dit det var asfalt och brydde sig egentligen inte så mycket att det var så mycket vitt överallt på backen. Jag tyckte det också var jobbigt, svårt att veta vad han ska ha på sig plus att handskarna bara ramlar av, även om jag köpt ett par långa på polarn. Galen! Det där med kläder är ju helt otroligt, just nu längtar jag till sommaren igen!

Okej det var en "super-Quick" uppdatering :).. men det kommer mer framöver!

Innan snön kom
Svärmor har dragit med mig ut på världens finaste löprunda ute i Huddinge!!
Leklandet i Barkarby
Lilla Alicia var också med på leklandet
Han vet vad man gör med kryddorna iaf
Första snön